Its Me !!

Foto saya
Malaysia
Segala ape yg berlaku kembalilah kepada Allah sesungguhnya kasih sayang Allah tidak pernah pudar pada hamba2xnya....

Ahad, 8 September 2013

HENTIKAN AIR MATAKU YA ALLAH !!!!


Perempuan hanya bisa meluahkan perasaannya dengan air mata...itulah sebabnya Allah ciptakan kaum hawa ini dengan hati yg lembut,,agar kaum hawa nie mudah mengalirkan dengan air mata kerana air mata adalah segala - segalanya bagi wanita,, adalah senjata bagi wanita untuk dia menenangkan dirinya,,melegakan keperitan hatinya...ya Allah betapa nikmatnnya mengalirkan air mata...Sekeras mne pun hati wanita pasti akan menitiskan air mata.... :)
Wahai air mata...engkau begitu berjasa kepada ku...tanpa engkau hatiku begitu sakit,,tanpamu aku sendiri tidak tahu bagaimana nak ku luahkan....dengan adanya engkau ,,dengan mengalirnya engkau ibarat mengalirnya segala keperitan dan kepedihan yg aku rasa...Subhanallah...tenang sgt atie nie....:) TERIMA KASIH AIR MATA.....
Tapi wahai air mata...kenapa engkau tidak pernah berhenti mengalir??? sakit sgtkah atie ku ini?? terluka sgtkah atie ku ini?? tersiksa sgtkah atie ku ini wahai air mata?? bagtawulah wahai airmataku.... teruk sgtkah keperitan yg aku rasai ini wahai air mata ???.....

Aku bertanya pada hatiku sendiri..... wahai hatiku... sakit lagikah engkau??? terluka lagikah engkau??? aku minx maaf wahai hati kerana aku tidak mampu untuk melindungi engkau dari dilukai... Namun jgn engkau risau wahai hati..kerana aku turut sama merasakan kesakitan,kepedihan dan keperitan yg engkau rasakan too.... :) kita rase same2x ape yg kita rasekan wahai air mata,wahai hati yg terluka.... terima kasih kerana menahan kesakitan dan meluahkan segala kesakitan hatiku... ;)..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan